Mazatlán

6 januari 2013 - Mazatlán, Mexico

We zijn er! Na wat startprobleempjes - er stond geen shuttle klaar in Mazatlán, Marcel vergat zijn pinpas uit het automaat te halen, waardoor het thuisfront de pas moest blokkeren en we denderden vervolgens de hotelkamer uit vanwege een feestje in een tent vlakbij...Als je 24 uur op bent, wil je heeeel graag alleen maar slapen, maar dat was niet echt mogelijk. Aangezien de kamer niet was wat we wilden, zijn we vanochtend naar de overkant van de straat gegaan om daar onze intrek te nemen in een dependance van het hotel en we hebben nu een "room with a view". Wees niet ongerust, daar gaan we jullie nog foto's van laten zien.

Waarom Mexico? Dit land stond namelijk niet op ons lijstje en we hadden aanvankelijk een heel ander plan. Maar 4,5 jaar geleden zijn wij in Canada geweest en daar hebben wij Marion leren kennen. Marion is geboren in Den Haag en op haar  28e is ze naar Canada geëmigreerd. Afijn, we hebben altijd contact gehouden en anderhalf jaar geleden was Marion in Nederland en heeft ze ook bij ons gelogeerd. Dat was zo gezellig, dat we besloten om naar Mexico te gaan en samen een reis te gaan maken. Vandaar deze reis!

Deze week blijven we nog in Mazatlán en daarna gaan we een auto huren en trekken we het binnenland in. We hopen jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden en wat interessante verhalen te vertellen. Tot later!

1. Tjitske Kramer:
    6 januari 2013
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen ondanks alle tegenvallers.
    Wat gaan jullie in die week doen voordat jullie gaan trekken?
    Je verteld over Marion uit Canada. Is die ook bij jullie?
    Heel veel ontspanning en plezier. Jullie (schoon)moeder heeft alles mbt het blokkeren van julie bankpas, geregeld. Zo vertelde zij dit bij de koffie/drankje vandaag bij mij.
    Liefs Tjitske
  2. Christel:
    6 januari 2013
    Enerverend begin! Geniet en meer geluk de komende dagen!
  3. Yvon:
    6 januari 2013
    Geen goed begin...maar een hele fijne reis gewenst !
    Ben nu al benieuwd naar jullie foto's.
  4. Rob & Lucille:
    7 januari 2013
    Oeps..... gaat de leeftijd nu toch een rol spelen :).....Ach ja... hoort er allemaal bij... Vakantie is tenslotte ook een beetje avontuur zoeken.
    Geniet ervan.... wij passen wel op de auto...
  5. Onno Paans:
    7 januari 2013
    Gelukkig dat de politie ook kinderen heeft, genietze verder.
    Groeten van Onno Alette Deidre en Tim
  6. Elfie en Joop:
    7 januari 2013
    Wat een start, maar geniet. Hier is alles in orde, de twee missen wel hun baasje, maar Joop doet zijn best.
  7. Mo:
    7 januari 2013
    Leuk dat jullie goed zijn aangekomen. Rommelig begin maar geniet van de mooie dagen in de rimboe!
  8. G&F:
    8 januari 2013
    Jullie zijn naar Mexico gevlogen
    Het land van liefde en van zon
    't Was in de schaduw van de bomen
    dat net als in dromen
    een sprookje begon.

Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft de liefde meegebracht

Jullie zullen er steeds van blijven dromen
    Geef andere landen graag kado
    Ja het zal jullie daar bekoren
    want jullie hebben je hart verloren
    aan het mooie Mexico

Mexico, Mexi-iiico

oh land van alleen maar dromen
    Met de gitaarmuziek bracht het de romantiek
    voor jullie allebei

Mexicoooo, Mexi-iiiico

Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft heel veel liefde meegebracht

Mexico, Mexi-iiico

oh land van alleen maar dromen
    Met de gitaarmuziek kwam de romantiek
    voor jullie alletwee

Mexico, Mexi-iiiico
    Mexico, Mexicoo
    Mexico, Mexicoooooo

OLÉ

En dit dan gezongen door de Zangeres Zonder Naam
    terwijl de tekst enigszins is aangepast door Gerrit & Fia

Luitjes, geniet er vooral van!!!!!!!!

Groetjes uit Holland
  9. Mo:
    14 januari 2013
    Vriend, genieten is belangrijker dan de foto's. Lekker lux eten en voor weinig. Dat is echt in zuid Amerika. Geniet van het weer want hier sneewt het en de temperatuur is tussen -5 en 0 graden. Neem de zon mee op de terugweg.